Verinder
Verinder.blog.interia.pl/LPS/
<< Sierpień 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Księga gości
 
O mnie
Verinder
Słówko o mnie
Zobacz mój profil
Notki
Nowy LPS'ek 2011-09-26
Witam witam :D

Mam nowego lps'a to jest Basset :



Moze wkleje jeszcze kiedys zdjecia mojego Bassecika :) A i jakby cuś to ma na imie Melodia :)

A to moje wymażone LPS:



Te są slodkie ale ... Szaleje za jednym <3333333 Kocham go! HELP!!! jak mam
z tego wyjść (no wiiecie, z tego szalu xD )
On jest boSSki ;***
Przepraszam lecz nie moglam znaleść zdjedcia ... a nie juz mam ... ale nie moge wkleić :(
Też byscie sie na niego pogapili :P

Bye :*







o_O 2011-09-03
Siemaaanko ^^

Popatrzccie czysz to nie wspaniałe?



Chcielibyście mieć tyle LPS? Ja? ... Jak najbardziej!
Ile kasy musiała na to wydać o_O

Aaa ... wczoraj obiecałam wam niespodzianke a tą niespodzianką jest pare foteczek LPS ^^







Sorrki że taka krótka notka ale nie mam dzisiaj czasu pisać przepraszam :(
Papatki ;*
o_O 2011-09-02
Cześć! ^^

Słyszeliście o nowych ,,Chodzących LPS" ?
Taaa ...oto one:



Szczerze ... Niezabardzo podba mi się ta rybka ;(
Ale najfajniejsza jest foczuńka ^^
Moja przyjaciółka ma takiego pajączka tylko nie chodzącego, Fioletowego i ze szklanymi oczenkami xD

Aaaa ... podoba wam się ten LPS?


Moim zdaniem ... Nawet, nawet ale bez przesady! Odstające żęsy ? To już przesada!

Ale słodki ^^

No a te LPS z takimi dziwnymi oczami np to!



A jutro niespodzianka ^^

LPS 2011-09-01
witam witam!
Jestem wiktoria i mam 11 lat ^^
Założyłam tego bloga ponieważ interesuje się LittlestPetShop :D
Lubie je kolekcjonować ... nooo .... nie mam zbytnio wielkiej kolekcji bo mam tylko ...12!

Pelikan - Marlenka
2 Króliki - Kajtek,Gwiazdka
Papuga pirat - Pazurek
3 Psy - Max,Rex,Lili
Świnka morska - Misia
Ślimaczek - Róża
Struś - Perełka
Konik morski - Dominika

A tereaz przedstawie wam foty jak różne osobowości chcą zjeść moje LPS xD  :





A teraz Kajtek w Roli Super Królika ^^


A teraz Gwiazdka w roli Rihanny zaśpiewa Man Down      :D


Przepraszam jezeli waszym zdaniem jakość zdjęcia jest zła (Znaczy mam Nikona D5000) Tylko musiałam Duzo zmniejszać O już 22.04 ale sie zasiedziałam ^^
 
                                                   
Zobacz serwisy INTERIA.PL